Beheerde telefonie heeft als voordeel dat u geen eigen telefooncentrale meer op uw locatie hoeft te onderhouden. Hierdoor staat u dus ook niet voor onverwachte kosten bij problemen aan de apparatuur van uw centrale. In plaats daarvan host Beheerd.nl de telefooncentrale voor u. Bovendien belt u stukken voordeliger dankzij de scherpe tarieven voor VoIP (Voice over IP). U weet precies waar u aan toe bent met een vaste prijs per maand. Naast het hosten van de telefooncentrale kunnen wij ook het volledige beheer van de gebruiksinstellingen voor u verzorgen.
Onze beheerde telefonie integreert zowel alle vaste als mobiele telefonie en biedt tal van functionaliteiten. Uw medewerkers zijn beter bereikbaar, het is flexibel in gebruik en niet aan vaste locaties gebonden. Gebruikers kunnen eenvoudig de persoonlijke instellingen wijzigen via een overzichtelijke online beheertool. Uiteraard kunt u dit eveneens bij ons uit handen geven. Enkele voorbeelden van de mogelijkheden die de beheerde telefonie u biedt:
• Multi Device Ringing/Twinning: zowel het vaste als mobiele toestel gaat over
• Voicemail en faxberichten als bijlage naar e-mail verzenden
• Centraal telefoonboek
• Zelf instellen wanneer uw toestel bereikbaar is
• Ring groep: gelijktijdig meerdere toestellen laten overgaan
• Instellen van bellimieten
• Welkomstboodschappen, wachtmuziek, nachtstand, etc.
• Thuiswerkplek: eenvoudig het toestel op een andere locatie gebruiken
• Groepsgesprekken, status van andere toestellen zien, overnemen van een gesprek op een ander toestel, externe ringtones, etc.* (*mits ondersteund op het toestel).
Met de beheerde telefonie van Beheerd.nl koppelt u eenvoudig meerdere van uw vestigingen waardoor u onderling gratis kunt bellen. De mobiele telefonie maakt gebruik van het netwerk van KPN, zonder dat u daar aparte abonnementen voor moet afsluiten. U ontvangt slechts een factuur voor al uw diensten op het gebied van telefonie.